2010. január 26., kedd


Ha két lélek találkozik...
Nem tudod megmagyarázni mi miért történik, csak sodródsz az árral.
Valamilyen szállal össze vagytok kötve, magát a tényt nem tudjátok, mi késztetett benneteket egymás megtalálására de megtörtént.Nem tehetsz semmit.
Össze vagy zavarodva?
Én is!
Nem tudod, miért térsz vissza mindig?
Én sem!
Csak egy valamit tudok, dolgunk van egymással és ez nem hagy nyugodni.
Ahogy téged sem!
Bármennyire is próbáljuk kiiktatni egymást.Nem megy!
Bármennyire is próbálunk ellene teremteni, nem fog sikerülni.
Akárhányszor is megbánthatsz vagy én téged...ennek nem lesz vége míg be nem teljesítjük az utunkat amit kitűztünk egymásnak.
Mert ezt mi csináltuk, mi akartuk és most ezért szenvedünk, küzdünk és harcolunk egymás ellen.
Ezt te is tudod és én is!
Bár próbáljuk elnyomni és nem törödni vele, de a belsőnk nem engedi.
Visszavezet minket egymáshoz.
Egyszer eljön az a pillanat,bízom benne, hogy mind a ketten vesszük a bátorságot és egymás elé állunk.
Csak te és én!
Eljön az ideje...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése