2010. január 13., szerda


Lezárult egy életszakasz...
Véget ért!
Az én életembe is megérkezett a változás szele, ahogy mondani szoktam.
Én már megtaláltam az eszközt ahhoz, hogy változtassak az életemen és el is kezdtem szépen "lassan", de az élet közbe szólt.
Nem hagyta, hogy továbbra is "lassan" haladjak, kész tények elé állított.
Nincs már B variáció, nincs már semmi ami mögé elbújhatok, ami azt mondatta velem...majd holnap...,mert ott volt háttérben a biztonság.
Egyedül maradtam!
A sorsod elől nem bújhatsz el, késleltetni tudod,de felesleges úgyis megtalál.
Az első pillanatban kétségbe estem bevallom..mi lesz most? Hogyan tovább?
Mihez fogok kezdeni?
Aztán rádöbbentem, hogy ezt nem egy negatív dolognak kell felfognom, valószínű én nem léptem volna meg ezt a lépést.
Az univerzum, az angyalok, az isten tudja.
Tudja mi az ami nekünk meg van írva, tudja hogy mi az amire szükségünk van és mi az amire nincs.
Most látom igazán, mennyire hátráltatott engem a B variációm.
Most tudom majd 100%-an teljesíteni azt amit már régóta érzek belülről.
A választ megkaptam, úgyhogy semmi más dolgom nincs csak élni a lehetőséggel és még többet tenni az álmaimért!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése