2009. szeptember 30., szerda

Az élet ereje hatalmas!
Ha valami vagy valaki életre akar kelni, az meg is fog történni!
Legyen ez egy virág, ki a hideg és zord idő ellenére utat tört magának...
Legyen ez egy érzés, ami a szívedből fakad...
Ha akarod, meg is fog történni!
Belőlem is elindult egy érzés,mely nem hagy nyugodni és bizton állíthatom neked-ki ezeket a sorokat olvassa- nem könnyü megfelelni ennek az érzésnek.
Hatalmas örvény támadt bennem, magával sodort és jó párszor feldöntött a lábamról...sokszor érzem úgy hogy nem vagyok elég erős és elkötelezett ehhez az érzéshez mi folyton kiabál innen belülről...De hoztam egy döntést!!!Tudom,hogy mit akarok és ettől senki sem fog eltántorítani ezt garantálom!!!
Most magamnak üzenem:
Senki nem mondta,hogy könnyű lesz, annyira lesz nehéz amennyire azzá teszed...
Magaddal küzdj meg, ne másokkal!
Légy nyertes és a kitűzött célt mindig világosam lásd magad előtt!
Tudd miért indultál el és mi az ami miatt meg kell tenned ahhoz, hogy boldog légy!
Féltem párszor,hogy elveszítettem...sajnáltattam magam,holott csak én tehetek arról hogy merre halad az életem!
A gondolataimon kell változtatnom, hiszen a szívem a helyén van!
Mernem kell elhinni, hogy nekem is menni fog és könnyedén az útjára tudom bocsátani ezt az érzést,hogy mások is átélhessék mindezt ami belülről fakad!
Senki sem mondta,hogy könnyű lesz...de az élet utat tör magának,csak hagynom kell nekem is!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése