2009. szeptember 15., kedd

Döntenünk kell...
Nem lesz könnyű, de nem is ígérték soha, hogy az lesz...
Nagy próba tétel áll előtted, én tudom ezt elhiheted!!!
Nekem sem volt az, hiszen hasonlóak vagyunk!
Sokszor voltam úgy, hogy elindultam volna, de valami visszahúzott arra a bizonyos "kanapéra"...
Sokszor volt úgy, hogy a szívem helyett ragaszkodtam bizonyos élethelyzeteknek, hiszen szentül hittem, hogy nekem az jó lesz, minek is változtatni,változni!
Aztán eljött a nap, a szívem éget és hangosan kiabálta álljak fel!
Tegyem az egyik lábam a másik után és végre induljak el, tanuljak meg újra járni sőt szaladni!
Nehéz lesz..de megéri hidd el nekem!
Egy valamit biztason tudok, ha a szíved beszél hozzád hallgas rá, nem fog becsapni téged!!!!
Ha eldöntöd magadban, mit akarsz egy életen át kitartasz mellette ezt tudom..csak indulj el!
Hidd el ha az erő és elkötelezetség sugárzik belőled melléd állnak az emberek, szavak nélkül is látni fogjak mi az amit igazán akarsz és akkor segíteni fognak abban hogy a céljaidat elérjed!!!
Csak indulj el, hallgasd a szíved kiálltását!
Ennyit tudok tanácsolni neked, hiszen én is átéltem mindezt!
Sok sikert!
Csillának!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése