2009. szeptember 11., péntek

Találkoztam már mindenféle és fajta emberrel...
Ezzel nem akarom ledegradálni őket,félre ne értsd!
Amit megtanultam, hogy sokat lehet fejlődni abból, hogy mik azok a hibák és érzések amik végig visznek életünkön!
Sokat nevettem ma és sokat sírtam is volna!
Az emberek akik elnyomják magukban azokat a plusszokat amik akarva-akaratlanul törnek elő belölük..és ők nem engednek a "kísértésnek"...nem engednek a vágyaiknak, mert nem mernek tovább gondolni...
Megértettem azt, hogy mindenkinek meg van a maga "érési" folyamata!
Nem lehet sürgetni, maximum megmutatni azt a lehetőséget amivel megvalósíthatják önmagukat!
Nehéz dolog nem megrázni az embereket, hogy ébredjenek fel és legyenek nyitottak az új világra!
Én próbálok segíteni, de még nekem is sokat kell "mennem" ahhoz, hogy 100%-an melletted lehessek!
Ezt neked kell megvívnod én csak a kezemet nyújthatom feléd, ez már a te döntésed lesz, hogy mennyire erősen szorítod...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése