2009. október 18., vasárnap

Álmomban egy különös érzés ragadott magával!
Elrepültem kölünböző helyszínekre,földrészekre és városokba!
Ott sétáltam és valósnak tűnt minden és akkor rájöttem...tényleg ott vagyok!
Láttam az embereket,hallottam őket. A zajok a fülemben, az illatok, a szél az arcomon..minden olyan igazi volt!
Tudtam, hogy ott vagyok, még ha ez nem is történt még meg velem!
Tudom hogy ott leszek vagyok és létezek!
Olyan vágy fogott el amit még soha nem éreztem.Itthon átnéztem az "álmaimat" és minden benne volt, de magát a pillanatot, a tényt hogy én ott vagyok még nem volt meg bennem.
Most síró szemekkel lapoztam és néztem mit is akarok, de ne hidd,hogy ez a bánat könnyei voltak!!!Nem, ezek az öröm és boldogság könnye!
Hiszen ott vagyok és ennél fantasztikusabb érzést senkinek nem kívánok..az álmokhoz érzések párosultak!!!Magam erejéből jutok el oda!Hihetetlenül jó!!!!::::DDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése