2009. október 19., hétfő

Sokáig tartott rájönnöm...
Rájönnöm arra, hogy mi a legnagyobb hibám!
Az "én" tudat.
Mikor semmi mást nem nézel csak saját magad, mikor minden válaszodban magadat helyezed előtérbe!
Csodálkozol utána, hogy nem vagy boldog és sikeres?
Hát hogy is lehetnél?
Hiszen senki másnak nem akarsz jót csak magadnak!
Ha csak azt nézed, hogy veled, rád ez hogy hat akkor ne várd, hogy megértsenek és segítsenek, adott esetben melléd álljanak az emberek!
Ha nem tudsz őszinte és tiszta szívvel segíteni, ha nem érted meg az emberek gondjait nem is fogod felismerni te sem a boldogságodhoz vezető utat.
Hiszen az élet erről szól, az önzetlen szeretetről...adni,adni,adni és megkapod te is azt amit szeretnél, de csak akkor!
Meg kell tanulnod neked is a "mi" szócskát!
Számomra ez most világosult meg..hiába akarok én segíteni ha a saját érdekemet helyezem előtérbe, így nem megy!
Elég sokáig tartott!
Az is világossá vált, hogy nem egy külső erőtől, egy másik embertől kell várnom a megoldást, csak magamtól!
Nem várhatom, hogy valaki boldoggá, sikeressé tegyen.
Nekem kell megtennem!Nem mondom, hogy jót tett az egomnak ez a felismerés, de örülök hogy végre megértettem!
Rosszul álltam az emberekhez, nem megérteni akartam őket, az egész hozzáállásom rossz volt!
Kicsit késve bár, de rájöttem!
Úgyhogy neki állok végre segíteni, segíteni másoknak, hogy végre boldog lehessek én is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése