2009. október 30., péntek


Minden embernek van egy véleménye, egy olyan megérzése amiben hisz.
Ezt megváltoztatni nem szabad és nem is tudod, addig míg ő saját maga rá nem jön arra az igazásgára amit a szavak, a tettek rejtenek.
Segíthetsz neki abban, hogy rávezeted, de az akkor is a te véleményed lesz nem másé.
Egy embert ugyan könnyű befolyásolni, ha nem eléggé elkötelezett egy ember, egy élet iránt.
Vannak dolgok amiket máshogy látunk, de ez természetes folyamat, ezért nem hibáztathatunk senkit.
Néha fáj ez nekem is...
Hogy miért?
Mert bár hiszem, hogy amit érzek az igaz...de ott van a DE!
Egy elég földhöz ragadt ember vagyok, kinek tények kellenek...a zavar bennem is meg van.
A kérdés csak az, hagyom-e magam befolyásolni vagy elhiszem azt amit a szívem diktál!
Nem könnyű...
Mikor végre eldöntöd hogy tovább lépsz és új életet kezdesz, akkor újra találsz egy nyitva hagyott ajtócskát, aminek nem igazán tudsz már örülni.
Volt egy kérésem, volt valami amit szerettem volna...éreztem magamban akkora erőt hogy szembenézzek vele és ezzel együtt saját magammal!
Úgy éreztem, hogy ez kellett volna ahhoz, hogy a bennem lévő kétségek,kérdések eltünjenek.
Ez nem történt meg... és úgy érzem nem is fog soha...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése