2009. október 30., péntek


És a szerelmet…



És a szerelmet sohase tagadd, mert azzal álmodat tagadod! Légy türelmes, ha öledbe hullik, és türelmetlen, ha csalfán elhagyott! És küzdj, harcolj, ha azzal éred el, éhezz, és könnyed se szégyelld, ha árad, éleszd újra és újra a szerelmet, addig élsz, csak addig van reményed, amíg él, és lüktet a vágyad!

És ha eljön a pillanat, hogy ő szólít táncba, vesd le minden felvett göncödet, csupasz, szűz lélekkel bújj oltalmába!

Ne szégyelld, ne restelld, hisz nem az a gyenge, aki elcsípi a pillanatot! Gyenge csak az marad, aki gyáván magába rejti, amit álmodott!

És a szerelemet sohase váltsd pénzre! A pénz csupán anyag, szemét, s aki az álmait anyagra cseréli, szemétre veti istenét.


"Nézz rám, lehet én se vagyok az aki voltam
Végtelen idő, hát mégse maradt mozdulatlan
Emlékezz rá, meg akartuk váltani a fél világot
És én már nem engedlek el, amíg őrzöd a lángot


Csak amíg hevít a láz,belül éget,
Amíg a szíved repít téged
Néha kell, hogy játsz a tűzzel,hogy napba érj
Szeretlek valamiért


Megy a harc önmagad ellen és nem ez az első
Lehet,hogy felkéne végre nőni de azt sohase' késő
Néha érzed még a múlt illatát egy-két régi dalban
Amikor együtt lélegeztünk s jóban, rosszban.

És lehet a föld, a tűz, a víz, a levegő az ami éltet
Hidd el Nélküled nem akarom már rég az egészet."

Szétrúgtam már a ház oldalát...::::::DDDDDD!!!!YYYYEEEHHHH!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=mSPPmTIeAyg&feature=related

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése