2009. október 28., szerda


Csillának!
Drága Bikukám!
Ki értene meg jobban téged,mint egy hasonló csillagzat alatt született...
Miközben hallgatlak, régi önmagam fedezem fel benned..az a sok keserűség, az a sok fájdalom ami benned van..nagyon fáj ezt nekem hallani!
Olyan sok minden van amit hasonlóan csináltam mint te és olyan sok hibát követtem el, amit jó lenne ha neked nem kellene átélned...
De hogyan is segíthetnék neked?
Mutassam meg mi a megoldás?
Nem tehetem...Ezt az utat neked kell bejárnod,neked kell végig csinálnod..én itt leszek melletted és fogom a kezed végig,ebben biztos lehetsz!
És hogy a reménytelen szerelmen, hogyan tedd túl magad..hát az nem egyszerű.
Egy dolgot megtanultam..meg kell élned minden egyes pillanatát!
Ha sírni akarsz, sírd ki magad, ha dühös vagy, add ki magadból...
Nem szabad, hogy elemészen a fájdalom ami benned ragadt, mert leblokkolsz teljesen.
Minden okkal történik,az hogy ez a fiú nem szeret csak egyet jelent, nem a te szíved suttogását hallotta meg.
Nem te vagy számára az az ember akit neki szántak, mint ahogy neked sem ő.
Ezért nem ő a hibás, így hozta az élet..inkább vizsgáld meg azt miért is történtek így a dolgok, nézd meg milyen szép dolgokat kaptál tőle és erre emlékezz...
Meg fogod találni te is a társad, azt akivel egyszerre dobog a szívetek.
Légy türelmes!
Tudom nehéz lesz, nekem nem kell mondani, hiszen én is bika vagyok!
Ragaszkodunk mindenhez még ha az nem is tesz minket boldoggá, mert azt hisszük ezt akarjuk igazán, nehéz levetkőzni ezeket az érzéseket!
De menni fog ebben biztos vagyok, nekem is ment bármily fájó is volt.
Egy dolgot ne felejts el viszont,addig míg kérdések maradnak benned nem tudsz tovább lépni teljes szívvel, addig míg nem beszéltétek át miért is jutott el idáig ez a kapcsolat és csak hátat fordítotok egymásnak addig benned marad a tüske egész életedben..nem tudod lezárni magadban 100%-an.
Mit is tehetsz még?
Ülj le vele és mond el neki mit érzel, de nem másért csakis miattad..meg fogsz könnyebbülni és végre el fogod tudni engedni, mert el kell.
Le kell zárnod magadban!Tudnia kell mit is érzel igazán, még ha ő ezt nem is viszonozza feléd, de tudnia kell.
Nem fog bolondnak tartani, de te le fogod tudni zárni..csak ne maradjanak benned kérdések...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése