2009. október 14., szerda

Bercikének:
Boldogság tölti el a szívem,ha belegondolok hogy nemsokára itt leszel!
Várunk már nagyon téged!
A kis szobád, melyet édesanyád a saját kezével festett meg neked és vigyázz rád, hogy minden rendben menjen...
Minden körülötted forog, az egész világ!!!
Egy új érzés kerit mindenkit a hatalmába!
Emlékszem milyen boldog voltam mikor megtudtam a nagy hírt!!!
Igazi szerelem gyerek vagy!
Az a kapcsolat mely a szüleid között van nagyon ritka sajnos-e világon!
Olyan helyre születsz majd, hol figyelnek rád és taníttanak majd téged arra hogy is legyél az az ember aki szeretnél lenni!
Olyan szüleid vannak aki tudni fogják hogyan tereljék kis életed és abban is biztos vagyok, hogy mindig ott lesznek és támogatnak majd az álmaidban!!!
Egy valamit még tudnod kell, én is ott leszek és vigyázzok majd rád, figyelem majd minden lépésed és ha elesnél én is ott leszek!
Fogom majd kis kezed és elmesélem milyen is volt mikor még te nem voltál, milyen üres is volt minden!!!
" Két dolgot adjon az ember a gyerekeinek útravalóul: gyökereket és szárnyakat."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése