2009. október 16., péntek

Boldog vagyok, mikor eszembe jut hogy mennyi csodálatos ember vesz körül!
Mindenkitől kapok valami pozítiv gondolatot, valami olyan kis pluszt amire érdemes odafigyelnem.
Sok mindent elengedhetünk és el is kell engednünk a fülünk mellett, mert nincs arra szükségünk, hogy a rosszat is magunkban szívjuk!
Csak egy kis kedvességre, csak egy kis figyelmességre van szüksége mindenkinek!
Ha ezt megtudod adni a 100x kapod vissza!
Csak mosolyogj rá, néha az is elég ahhoz hogy elgondolkodjon élete azon szakaszán ami nyomja a szívét!
Én boldog vagyok!
Sokat kapok és megpróbálok minnél többet adni nektek, kik a szívemben éltek!
Régen éreztem ezt a fajta összetartást ami köztünk szövödött!
Vidámság és sok nevetés aranyozza be napjaimat és ezt nektek köszönhetem!
Ez a fajta gondolkodás ne hagyjon el minket soha!!!
Amint a képen is láttod, mi boldogok vagyunk, ez tükrözi most leginkább életünket!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése