2009. október 13., kedd

Csak a szépre és jóra kell gondolnom!
Arra hogy milyen boldog ember vagyok és megdolgozom azért, hogy minden célom beteljesüljön!
Annyi mindent szeretnék, annyi minden van még bennem!
Ki kell hoznom magamból és erre koncentrálni!
Csak így sikerülhet!
Vannak akadályok amiket kreáltam, mert nem volt jobb dolgom talán, becsaptam magamat és magamba beszéltem érzéséket amikre vágytam!
Pedig ezek nem valós érzések és ezért vesztettem el egy barátot, mert elvesztettem!Tudom ezt és egyettértek vele!
Saját hibámból!
Ennek így kellett lenni-e, ennyi járt nekem!
Ebből is tanulnom kell és máshogy neki állnom az életemnek!
Nem szabad leragadnom itt, mert csak saját magamat hátráltatom senki mást!
Az élet ezt hozta én pedig sajnos ezt tudtam kihozni belőle!
Amibe nem halsz bele az megerősít, azt szokták mondani!
Úgyhogy nekem most nagy erőm van, elég ahhoz hogy teljesítsem a magamnak kitűzött célokat!
Egyszer ott leszek ezen a parton és ülök ebben a csónakban és milyen boldogan fogok visszanézni az elmúlt időkre, mégha sok olyan döntést is hoztam amit máshogy kellett volna...
Ezzel együtt lettem az aki vagyok és ezt nem szégyenlem!
Egyben biztos vagyok, ott sem leszek egyedül... egy barát lesz velem akivel mindezt megoszthatom és együtt tudunk majd nevetni a régi fájdalmakon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése