2009. október 4., vasárnap


Menj ki a természetbe!
Tökéletes időzítés, a lehető legszebb dolgok fognak veled történni...
A testemnek és legfőképpen a lelkemnek energiára van szüksége!
Az energiát pedig magadba kell szívnod, hogy olyan erővel lásson el hogy képes légy harcolni!
Egy vasárnapi séta?
Gyere el velem!
Csak sétáljunk csendben egymás mellett és hallgassuk mit üzennek nekünk a fák, a levelek...
A szellő mely végig szalad a fák lombjain, figyeljük a napfényt hogy játszik a fák több színben pompázó leveleivel...
Én mindig megtisztulok ilyenkor, elengedem magamból azokat a nyomasztó érzéseket melyek kétséget és keserűséget okoznak bennem...
Ennél egyszerűbb és szebb módját nem ismerem, engem ez megnyugtat és békével tölt el!
Érdemes velem tartanod, éljük át együtt ezt az érzést.
De ha nem vagy velem, csak csukd be a szemed és gondolj rám!
Gondold azt hogy fogom a kezed és elmesélem én mit látok és hallok.
Elmondom mit érzek a bőrömön, mit érzékel a szemem és mit hall a fülem.
Te is itt lehetsz,hiszen én veled vagyok és segítek!
Megnyugszol tudom...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése