2009. október 11., vasárnap


Vannak mélypontok az ember életében, nekem is az volt.
Elvesztettem a fókuszt, másra összpontosítottam ahelyett ami igazán fontos lett volna!
Az életemre!Arra kellett volna...
Ma találkoztam egy emberrel akiről nem gondoltam volna hogy ennyi mindent kapok tőle!
Teljes mértékben tudtam azonosulni vele, csak úgy szívtam magamba a szavait, mitha az én életem könyvének eddigi fejezeteit olvasta volna fel!
Hihetetlen!
Magamra ismertem a hibáimmal együtt!
Egy új utat találtam ma, segített túl látnom az akadályokon!
Most már láttom, hogyan is tudok túllépni a bennem meglévő kételyeken!
Köszönöm ezt neki!
Remélem sokszor tudok majd vele találkozni és beszélgetni és elmondani neki mennyit segített ezzel nekem!
" Minden energiámat a jutalomra koncentráltam, anélkül hogy felfogtam volna: ha az ember vágyik valamire, nagyon világosan célul kell tűznie maga elé azt, mire kell. Ez a jutalom keresésének egyetlen motívuma."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése