2009. december 9., szerda






Karácsonyi álom...
Kislányként sokat álmodoztam a tökéletes karácsonyról.
Ahol együtt a család, esik a hó, gyönyörű a fa és telis-tele van minden ajándékokkal...
Akkor ez volt az álmom.
Most felnőtt fejjel is tudok álmodozni.
Szeretnék abban a városban lenni,mit körbevesznek a fények,hol minden egészen más.
Bárcsak a fejemben létezik ez a kép, nincs igazán "valós" alapja, csak mesékben hallottam róla,de ott szeretnék lenni.
Állni e város közepén, ahol hatalmas a karácsonyfa, a házak feldíszitve követik egymást mint a világító csillagok...
Oda vágyom én!!!
Ahol az emberek énekelnek az utcákon és szeretettel köszöntenek mindenkit.
Futkározni szeretnék a parkban, mint egy csintalan gyermek, fetrengeni a hóban és hóembert építeni, korcsolyázni és meleg teát inni.Hógolyozni és élvezni a város határtalan csillogását.
Erre vágyom én nagyon,hogy ott lehessek és átélhessem ezt a fantasztikus érzést.
Egy barátom mondta nekem, hogy ott a legszebb a karácsony.
Szeretném bejárni az összes boltot,mely a karácsony illatával csábítja be gyanútlan "áldozatait".
Ott minden olyan igazi,amit itt el sem merünk hinni magunknak.
Rénszarvasok sétálnak az utcán és kedvesen forditják felénk puffadt kis pofazacskójukat egy kis simogatásért...jajj istenem erre vágyom én.
Ez lenne a tökéletes karácsony!
Táncolni a hóesésben,élvezni ahogy a hópelyhek csiklandozzák az arcomat és a pazar csillogó fények visszatükrözödnek róluk.
Vágyom arra a temérdek élményre,arra a végtelennek tűnő csodákra, arra a megszámolhatalan látnivalóra amit talán felfogni sem lennék képes.
Az arcomra "fagyna" a mosoly és a csodálat amit kaphatnék.
Szívem már most oly hevesen ver, hogy alig tudom féken tartani.
Ez az érzés oly erősen él bennem,ha becsukóm a szemem,ott vagyok.Átélek mindent mit elképzeltem és hallottam róla.
Szeretnék ott lenni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése