2009. december 6., vasárnap

Mágikus erővel bíró talizmán.
Megtalált engem.
Mi is erősíthetett volna meg jobban abban, minthogy a szívem felett hordhatom.
Az előző szeánszunkon, hol egy aranytollat kaptam ajándékba, arra kérdésemre válaszolván, hogy mi életem célja, mivel tudok igazán segíteni az embereknek, az írás volt.
Csoda történt velem.
Nincsenek véletlenek, ezt eddig is tudtuk.
A találkozó után egy lány,akit eddig nem láttam ékszereket vett elő táskájából, kiteritette őket az asztalra.
Valami érdekes erő kezdett vonzani a tárgyak felé,mint aki keres valamit.
Szebbbnél szebb fülbevalók és gyűrűk-hozzáteszem sikerült is elvernem az összes pénzem, így hó elején...-mikor megpillantottam egy medált.
Fényesebben csillogott mint bármi amit eddig láttam.
Egy aranytoll volt,ahogy hozzáértem olyan melegséget éreztem a kezemben, szinte sütötte azt.
Ő az enyém,értem jött ide.
Azért hogy az enyém legyen.Megtaláltuk egymást.Boldogan vettem fel és büszkén viselem,mert tudom hogy erőt ad nekem.
Megoldást ha elakadnék, türelmet ha sietnék, szeretetet ha gyülölet jelenne meg a szívemben.
Köszönöm hát hogy a szívem felett hordhatom és ha csak egyedül érzem magam a kezembe veszem és megsimogatom.
Jó helyen vagyok, jó úton haladok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése