2009. december 9., szerda


Teremtés
Vigyázz ember mit kívánsz,mi van a fejedben...
Nem csak jó dolgokat lehet teremteni és most nem arra gondolok,hogy nem fogalmazod meg jól a kívánságaidat.
Arról beszélek mikor megteremtesz magadnak dolgokat,szituációkat.
Mivel ronthatod el?
Ha megijedsz!
Megijedsz attól hogy valóra válnak.
Én is megijedtem és mit csinátam, elkezdtem ellene teremteni.
Semmi más nem járt a fejembe akkor csak az,hogy velem ez nem történhet meg, ez csak egy álom, nem lehet igaz.
És mi lett a vége?
Mindent elveszítettem, mindent.
Teljesen összeszakadtam lelkileg.
Nem tudtam megmozdulni, a lelkemben kavarogtak az érzések,hirtelen megváltozott minden és én nem tudtam mit kezdeni vele...
Megálltam!
Talán azért történt mindez így, mert még nem voltam felkészülve erre vagy nem hittem elégé magamban.
A csúcson voltam és a mélybe kerültem minden tekintetben.
Rendbe kell jönnöm újra hogy merjem elhinni én is megérdemlem a boldogságot, a sikert és minden jót amit az élet adhat.
Semmi mást nem kívánok magamnak, csak hogy tudjak hinni újra...
Hinni benne, a jó dolgokban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése