2009. december 16., szerda


A tél üdvözlete


Megérkeztem!
Kiáltotta vidáman a tél.
Újra rosszalkodhatok és hancúrozhatok.
Hópelyheket röpíthetek, hóembereket dönthetek,
síkossá tehetem az utakat!
Kacagott.
De azért szeretsz, ugye?
Bár bíbor-csókot lehelek az arcocskádra,
azért valld be, vártál engem.
Én is vártam, hogy itt lehessek,
hó-bársonyba öltöztessem a decembert,
így tisztává varázsolom az utat
azoknak, akik ünnepelik a szeretet ünnepét.
Suttogta.
Már nem is vagyok annyira hideg?
Átölelem a fenyőfákat,
Zúzmarával díszítem ablakodat,
mese-álmot varázsolok a szívetekbe,
ekképp kívánok Nektek boldog ünnepeket!

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm ezt a csodás oldalt, sokszor fogok idejönni, kívánok áldott, békés karácsonyt: Mancimama

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm!
    Kívánok minden szépet és jót!Boldogsággal teli Karácsonyt!

    VálaszTörlés