2009. december 3., csütörtök


Elegem van...
Elegem van az emberi butaságból...
Elegem van az ok nélküli vádaskodásokból...
Elegem van a veszekedéskből, a hibáztatásokból és a végtelennek tünő kiabálásból...
Elegem van...
Az én türelmem is véges, bármilyenné is fejlesztettem az elmúlt időben.
Vannak dolgok amiken nem tudok túllépni...
Elegem van...
Legszívesebben elvonulnék egy olyan helyre ahol senki nem talál rám,ahol senki nem szól hozzám!!!Előző életeimben is sokszor a magányt választottam,lehet hogy most sem lesz ez másként.
Olyan jó lenne most egyedül egy lakatlan szigeten, csak én és senki más.
Félek a szívem újra eljut erre a helyre ha nem leszek elég erős!!!
Elegem van a körülöttem lévő emberekből, a támadásokból...
Nem vagyok elég erős...
Kell a segítség!!!
Kell az erő mit kaphatok hogy tovább tudjak lépni ezeken...
Kell egy ember,aki mellettem van, kell egy hely ahol megnyugodhatok.
Nyugalomra, erőre van szükségem.
Fel kell töltödnöm...
Ments meg Istenem a kárhozott lelkek izzó parazsától!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése