2009. november 4., szerda

Andinak!
Tőlem kérsz tanácsot?
Nem biztos, hogy a lehető legmegfelelőbb embert választottad ki :D
Az,hogy hasonló szituációban voltam,mint te az egy dolog,hiszen látod mi lett a vége...:D
Teljes csőd!
Az ember csillagjegyéből sok minden kiolvasható,ez tény... de nem minden!
Egy-két jellemvonását senki nem tudja ledobálni magáról, így én sem.
Próbálok túl lépni rajta,de az évek alatt felépített viselkedési formák nehezen átírhatók bennem!
Ilyenkor sokszor elgondolkodom azon egyáltalán le kéne-e vetkőznöm mindent...
Hiszen az sem véletlen, hogy ilyennek születtem, ilyenné váltam, csakis én választottam!
Egyet tudok tanácsolni...ne azt nézd neki miben kéne változnia, ne azt nézd te hogy csináltad volna,mit mondtál volna és neki is ezt kellett volna lépni...csak is azt nézd, hogy te miben tudsz változtatni magadon hogy egy olyan emberré válj amilyen igazán szeretnél lenni.
Ha ő nem illik bele abba a bizonyos képbe, akkor nem ő az akit kerestél,de ezért ne hibáztasd soha.
Az előző kapcsolatomból egyet megtanultam,mindig a hibákat kerestem szegényben...
Állandóan csak veszkedtem vele,mert ezt így-azt úgy csinálta, holott ő ennél többet nem tudott adni számomra...
Ő ennyire volt képes és én ezért hibáztattam őt...most már tudom és bár késő, de bocsánatot is kértem tőle ezért!
Tudom, hogy kicsit elkéstem ezzel, de jobb késöbb mint soha!
Tanultam belőle, mint mindenből!
Remélem legközelebb nem fogom elkövetni ezeket a hibákat.
És hogy miért vagyok egyedül?
Mert nekem is változnom kell még, megfelelő partnerré kell válnom ahhoz, hogy igazán boldog lehessek.
Akkor itt lesz ő is mellettem ezt tudom...még nem jött el a perc, még nem jutottunk el oda hogy egymás méltó társai lehessünk...ő sem és én sem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése