2009. november 4., szerda

Voltatok már ti is biztos olyan szituációkban mikor olyan emberekkel kerültetek kapcsolatba akik nem igazán kellemes érzéseket ébresztettek bennetek.
Nagyon nehéz ilyenkor megtartanod a lelki békédet.
Én nap, mint nap találkozók egy ilyen emberrel...hát nem könnyű!!!
Csak hallgatom és hallgatom...nem is tudom mi lenne a helyes.
Csak szívja az energiám...Talán energiavámpír...dobálhatom én őt fokhagymával,önthetek én rá szentelt vízet,nem hat rá :D(gondoltam ez hátha hatásos lesz ő ellene is)...
Próbáltam már mindent, vitáztam, csöndben voltam, nevettem és csak hallgattam...
Kéne egy kis segítség tőletek..mit is tehetnék?
Elkerülni nem tudom, úgyhogy ez nem megoldás számomra.
Azon is gondolkodtam már, hogy valamit biztos kell tőle tanulnom...csak tudnám mit?
Vagy talán nekem kellene neki tanítanom valamit ezért küldték őt a közelembe???
Mindentől és mindekitől tanulunk valamit ez biztos, csak tudnám én mit tanulok :D
Talán türelmet kellene, talán megértést...vagy egyszerűen csak egy kis testi fenyítésben kellene részesítenem :D
Bár eléggé békés természet vagyok- gondolom aki ismer annak ez most nem volt túl hihető.
Valamit ki kell találnom, mert ez így nem mehet már túl sokáig...
Nem könnyű...nap,mint nap!!!Segítség!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése