2009. november 12., csütörtök


Az igazság felismerése a legfájóbb érzések egyike.
Mikor eljutsz arra pontra, hogy hol rontottad el.
Tudod, mit kellett volna akkor és abban a pillanatban cselekedned és te ennek az ellenkezőjét lépted meg.
Visszagondolva már bánod...de ez már a múlt, amit nem tudsz megváltoztatni.
A szavakat, a tetteket nem tudod kitörölni, ezekkel kell együtt élned.
És bár mindig azt mondják,mindennek keresd meg a jó oldalát.
Nem tehetek mást én is ezt teszem.
Nem rágódok tovább rajta, ami volt elmúlt és nekem is tovább kell lépnem.
Az hogy miért tettem amit tettem, akkor helyesnek tünt.
Most már máshogy csinálnám, de egy kedves barátom mondta egyszer nekem.
A hiba akkor hiba ha másodszor is elköveted,mert elsőre nem tanultál belőle.
Hát ez vigasztal engem.
Én tanultam, nem is keveset.
Másodszorra nem hibázok, ezt már tudom!
http://www.youtube.com/watch?v=FM6AacUWiOY&feature=related

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése