2009. november 3., kedd


Számomra is kicsit ijesztő dolgok történtek meg velem...
Nem is tudom, hogy merjem-e leírni ezeket a sorokat, de aki tisztában van ezekkel a dolgokkal az meg fog érteni engem.
Nehéz feladat elé állítottak fentről...
Barátom, ki vezet engem az úton, sok átbeszélt és meditált este után elérkezetnek látta az időt arra, hogy mélyebben belenézhessek a bennem rejlő problémákra, de arra egyikünk sem gondolt hogy pár alakalom után ennyire "megnyilok" és olyan információkat is megkapok amikre nem számítottunk:
Az egész úgy kezdődött, hogy tartottunk egy kis összejövetelt nála, az úgynevezett "boszorkány estét".
A téma a reinkarnáció volt és egyéb spirituális témák...
Miközben hallgattam a többieket,hirtelen erős fej és fogfájást éreztem,nem tudtam mire vélni a dolgot és akkor megláttam őt...egy fiatal fiút akinek bár az arcát nem láttam, de folyamatosan suttogót valamit a fülembe (mindenkit arra kérek aki nem hisz az ilyenekben ne olvassa tovább), nem értettem mit akar tőlem és kértem most menjen el amit meg is tett.Egészen tegnap estig...
Szintén egy utazáson vettem részt amiből épp visszatértem volna és akkor megint ott állt mellettem.
Miután beszámoltam a látottakról,már tudtuk hogy meg kell tudnom mit is akar tőlem...
És visszamentem... nem előző életem egyik darabja vagy szereplője volt, hanem egy olyan ember aki már sajnos nem lehet köztünk, egy drága családtag kit korán elveszítettünk..megijedtem mikor ez tudatosult bennem...féltem.
Egy üzenetet hozott nekem, egy üzenetet ami nem nekem szólt, hanem a testvérének és arra kért adjam át neki...hát mit ne mondjak tetőzödött a gondom...
És hogy miért engem talált meg?
Talán mert én hallottam meg őt senki más...
A legnehezebb volt amit valaha is átéltem!!!
Örlödtem..mit csináljak most?
Szóljak, ne szóljak...és megtettem...ma elmondtam mindent neki...
Az üzenetet amit kapott ő rögtön megértette.
Láttam az arcán, hogy minden szó mit mondok világossá vált számára, ő értette amit én nem,de nem is nekem szólt az üzenet.
Megköszönte, hogy segítettem,mert olyan dolgot akart tenni ami tönkretette volna az életét és erre figyelmeztették!
Hálás vagyok, hogy segítehettem neki,de azért kicsit félek mi jöhet még...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése