2009. november 4., szerda

Hogy milyen állapotban vagyok most?
Várakozok...
Mire is?
A csodára, egy érzésre vagy rád?
A válasz benne van mindegyikben.
Türelmesen várok!
Követelni felesleges bármit, így várok!
Élem az életem és végzem a dolgom,mert élnem kell mellette...
Az hogy megtaláltalak nem egyenlő a boldogsággal!
Neked is fel kell ismerned a jeleket miket kapsz az élettől!
Én ebben nem segíthetek neked!
Nem befolyásolhatlak a döntésedben, nem is lenne sportszerű.
Ha magadtól nem ismered fel akkor felesleges volt minden!
Más vagyok, mint te ez tény, de nem is lehetünk szerelmesen összebújó gerle pár!
Nem erre vágyom!
Kell a kihívás, kellenek a mindent elsöprő érzések!
Neked nem?
Ha nem értünk egyett nem baj, csak tudjuk egymással megvitatni,ebben emberedre találtál!
Milyen unalmas is lenne, ha csak ülnénk egymás mellett és hallgatnánk...nem?
Néha többet ér egy jó beszélgetés, egy csillogó szemmel átbeszélt éjszaka, mint bármi más!
Én erre vágyom, egy olyan emberre aki mindezt megadja nekem és úgy érzem te vagy az az ember!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése