2009. november 4., szerda

És hogy mit is köszönhetek neked?
Nehéz szavakba öntenem, mindennap mikor találkozunk, hálát adnék hogy vagy nekem!
nehéz szavakba öntenem...
Sokszor figyelek rád és tanulok tőled!
Az a bölcsesség ami árad belőled..huuuu anyukám!
Nem gondoltad volna szerintem te se, hogy két ennyire különböző ember, így megérti egymást majd:D
Jelentem, amit igazán megtanultam az alkalmazkodás :D
Bármily hihetetlen is most ezt emelném ki!
Soha nem voltam alkalmazkodó, mindig az volt amit akartam és ha ez nem így volt sértődötten vonultam a sarokba puffogni..és hogy ezt tőled tanulhattam meg, hát...
Fejlődőképes vagyok!
Vannak bennem még olyan tulajdonságok amiket nehéz leküzdenem, de te segítesz ebben is hol kedvesen, hol furkó módon belevágod az arcomba :D
Köszönöm ezt is!
És még mondják, hogy az emberek csak a hasonló emberekkel jönnek ki...ebben van igazság, de ne feledjük hogy ideális "társá, baráttá" kell válnod..tehát meg kell érte dolgoznod!Én sem voltam az, nekem is meg kellett tanulnom!
Úgyhogy ne a másikban keresd a hibát elsőkörben, hanem magadban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése