2009. november 27., péntek







Az ember életében eljön az a pillanat mikor ráeszmél az igazi céljára.



Persze csak ha keresi.



Nekem is vannak olyan céljaim amik a saját "kényelmemre" vonatkoznak.



Ki ne szeretne egy szép házban élni ahol meg van mindene, egy szép autót vezetni, ami kiszolgálja az igényeit.Nekem is van.Egy teljes ház berendezve a konyhától a fürdőszobáig,olyan amiben élni szeretnék.Egy gyönyörű kerttel, ahol minden tele van szebbnél szebb virágokkal, fákkal.Egy olyan autó ami a kis családom minden igényét kielégíti és biztonságban tudhatom őket.De és most jön a de...



Milyen cél az ami csak a saját magam kívánságait hivatott teljesíteni.



Egy nemesebb cél az ami az életem fő motívációja lehet.






Én most találtam meg ezt amivel embereknek tudok boldogságot vinni az életében.



Pár hónappal ezelőttig nem gondoltam volna hogy ennyire szeretem a lovakat.Távolról sokszor megcsodáltam már őket, de még egyszer sem merészkedtem "fel" rájuk.



Érdekes módon hatalmas tiszteletet és szeretetet kezdtem el érezni a lovak iránt. Sokat olvastam róluk és csodálom azt az erőt és alázatot amit képviselnek.



Ekkor jött az ötlet, hogy mit is szeretnék én megteremteni.



Egy lovas iskolát.Egy olyan "tanyát", ahol gyermekek életébe hozhatok boldogságot.



Egy olyan helyet ahol szabadon lovagolhatnak, ismerkedhetnek ezekkel a csodálatos teremtményekkel.



Elképzeltem ahogy minden reggel begördül a busz a kapun és kiváncsi tekintetű, izgalommal teli gyermekeket várhatók az ország minden tájáról.Olyan gyermekeket akik valamilyen okból kifolyólag nem élvezhetnék ezt másképp, beteg, árva gyerekek, kiknek még ha pár órára is de egy kis szeretetet csempészhetek be az életükbe ily módon.A lovaknak gyógyító erejük van, a szívet gyógyítják.Feltételek nélkül képesek szeretni, úgy ahogy van.Nem várnak el tőlünk semmit, csak adnak.Nézz bele egy ló szemébe és megtudod ki vagy.Nézd ahogy fut a réten, mennyire szabad és mennyire boldog.Sokat tanulhatunk tőlük.
"
"Ha egy ló társává fogad neked adja mindenét: erejét, kitartását, vad szellemét.
De cserébe nem kéri el mindened, elég neki megbecsülő Szereteted!"



Ez a legnagyobb vágyam.Ehhez kérek segítséget az égiektől és erőt, hogy meg tudjam valósítani ezt a nemes célt.



Hálát adok azért, hogy segítséget kaptam a célom kiválasztásához és ennek eléréséhez vezető út mindennemű akadályának legyőzéséhez.



Nos ezt szeretném, egy ilyen farmot létrehozni.


"A ló megértő, szerető társ, szeresd és becsüld meg.
Vigyázz rá, mert életét neked áldozta.
Hálából terhedet hordja."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése