2009. november 4., szerda

Te tudni fogod,hogy neked szól...
Azt mondod nem vagy képes rá...Én megkérdezem miért nem?
És te nem tudod, nem tudod megmondani nekem mi az igazi ok!
Kifogások vannak, lesznek és voltak is!
Nem erre vagyok kiváncsi, hanem arra miért adtad fel!
Látom a szemedben, hogy összezavarodtál!
Miben segíthetek,mond el nekem!
Sokszor voltál és leszel is ilyen helyzetben.
Akkor is feladtad... ezt fogod csinálni míg világ a világ?
Mire jó ez, kérdem én tőled?
Az állandó menekülés, mert ez nem más!Menekülsz saját magad elől!
Azt hiszed eljön a megfelelő pillanat?
Ki kell hogy ábrándítsalak...nem fog!
Lépned kell!
Itt ülsz előttem és félsz!
De mitől?
Attól, hogy valami változás jön az életedbe vagy attól hogy minden ugyanúgy marad mint volt? Mitől félsz jobban?
Sokan bolondnak néznek?
És?
Azt hiszed engem nem néztek annak...miért is érdekel ez téged, ők élik a te életed?
Te nem vagy olyan?
Miért milyen vagy?
Én olyan voltam, hát ne hidd...lennének emberek akik elmesélhetnék neked milyen is voltam mikor neki álltam!
Változnod kell, fejlődnöd, ami nem könnyű!
Tudod mitől függ? Mennyire akarod!
Mennyire akarsz más lenni,más életet élni!
Jöhet bármi és bárki, ha tudod mit akarsz senki sem fog eltántorítani arról az útról amit kitűztél magad elé!SENKI!!!SOHA!!!
Ezt érezned kell legbelül,mert különben hasztalan az egész és visszafordulsz oda ahonnan jöttél!
Hidd el nekem!
Tudod hányszor kerültem és fogok kerülni olyan helyzetbe, hogy tele lesz a bizonyos...
De egyszer és mondom még egyszer,soha sem mondtam vagy fordult meg a fejemben az hogy nem itt a helyem!
Lehet, hogy nem úgy haladok ahogy kitűztem magamnak, de ezt nekem kell legyőznöm hiszen senki nem tehet róla csakis én!
Én gördítek akadályokat magam elé, biztos azért hogy nehezebb legyen :D
Mert élvezem, élvezem az utat amire ráléptem, a jóval és rosszal együtt,mert csak ez a fontos..élvezni kell, minden egyes pillanatát az életemnek!
Úgyhogy ne siránkozz itt nekem, hanem dönts!
Éled tovább a hétköznapok közönyét, bedugod a fejed a földbe vagy jössz velem az úton tovább!
Döntsd el,én itt leszek, hisz mindig is itt voltam neked!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése