2009. november 6., péntek


Az ölelés ereje!
Nem gondoltam volna, hogy ekkora hatással lesz emberekre.
Elkezdtem a gyakorlatban is használni.
Nem olyan rég még nem tudtam, hogyan "kezeljek" embereket, de rájöttem hogy a legegyszerübb és leginkább használható, a feltétel nélküli szeretet.
Ennek egyik formáját, az ölelést "alkalmaztam" egy emberen.
Egy olyan emberen aki folyamatosan bántott engem...
Semmi mást nem csináltam csak odamentem és megöleltem és amit éreztem az nem megjátszott szeretet volt,hanem ténylegesen a szívemből jött.
Mi lett a következménye?
Először nézett furcsán, aztán elkezdtünk nyugodtan beszélgetni.
Hihetetlen volt!!!!
Megkönnyebbültünk!
Mi a tanulsága?
Addig hogy várod el egy embertől, hogy szeretetet adjon neked míg te sem vagy hajlandó felé szeretettel fordulni!
Én megtettem és elindultunk egy olyan úton, aminek csak pozítiv kimenetele lehetséges!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése