2009. november 17., kedd



Elkaptam egy fonalat,amit erősen szortítok!
Szentül hiszem amit elhittem az teljesülni fog.
Tudom,hogy már csak idő kérdése és minden itt van velem amit elképzeltem...igazából ezek már nem álmok, hanem tények!
Tudom,hogy ennek kell történnie,nem lehet másképp!
Így ezzel a tudattal élem az életem!
Nyugalom van a szívemben!
Olyan érzésem van, hogy úgy élem az életem ahogy mindig is szerettem volna!
Meg van mindenem amit akartam, mert tudom mit akarok!
Benne vannak a képek a fejembe, a szívemben!
Rég éreztem ezt, talán soha!
Soha nem voltam semmiben ennyire biztos!
Nem izgulok,nem görcsölök...csak teszem a dolgom teljes gőzzel!
Alig várom már hogy mindent megkapjak amit csak akarok!
Maga a gondoloat is boldogsággal tölti el szívem és mosolyra görbül a szám, ha Belegondolok mennyi ideig pazaroltam az időmet butaságokra!!!
Istenem!!!!
Köszönöm,hogy felnyítottad a szemem végre!
Elég sokáig tartott, de nem örökké éltem ebben a "sötétségben" és ez megnyugtat!
Annyi meggondolatlan kijelentés és hamis ábrándok után...
Köszönöm!Hálás vagyok!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése